תביעת ענק נגד מחבל שידה אבנים בהר הזיתים

אליהו גרין No Comments on תביעת ענק נגד מחבל שידה אבנים בהר הזיתים

לפני שנה יידה מחבל אבנים לעבר רכבה של משפחה יהודית בהר הזיתים בירושלים. הוא נעצר, הואשם בתקיפה ונגזרה עליו חצי שנת מאסר. כעת, ארגון חוננו הגיש כנגדו תביעה אזרחית ע"ס 140,000 ש"ח

אילוסטרציה צילום: Sraya Diamant/Flash90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני שנה הותקפה משפחה יהודית בהר הזיתים בירושלים בדרכה לחגיגת בת מצווה לביתה ע"י מחבל ערבי שיידה אבנים ובקבוק צבע לעבר רכבם. העבריין נעצר, הואשם בתקיפה ונגזרה עליו חצי שנת מאסר בפועל. כעת, ארגון חוננו הגיש תביעה אזרחית בשמה של המשפחה כנגד לבית משפט השלום בירושלים ע"ס 140,000 ש"ח.

כתב האישום שהוגש נגד הערבי מתאר כיצד הוא תקף את בני המשפחה ממניע גזעני: "ביום 22.6.22 נסעה המתלוננת בדרך הר הזיתים. באותה שעה עמד הנאשם עם חבריו בתחנת אוטובוס סמוכה. בהבחינם במתלוננת נטלו הנאשם וחבריו אבנים ובקבוק צבע, רצו לעבר הרכב ויידו לעברו את האבנים והבקבוק ממרחק קצר. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לרכב סדק בשמשה הקדמית וסימני צבע. מעשיו של הנאשם יש בהם כדי לסכן את בטיחותו של הנוסע במטרה לפגוע בו וכן חבלה במזיד ברכב".

עו"ד חיים בלייכר, מנהל מחלקת נפגעי איבה של ארגון חוננו מסר: "אזרחי ישראל הנאמנים עומדים תחת מתקפת טרור איסלאמסטי בלתי פוסקת במטרה למנוע את תקומתו של עם ישראל בארץ אבותיו ובבירתו ירושלים. מעבר לחובה של מדינת ישראל למגר את הטרור ולהחמיר הרבה יותר את הענישה קמים יחד איתנו האזרחים נפגעי העבירה, עומדים על נפשם ופועלים בכלים שיש בידנו כדי לגבות מהאויב ופעיליו מחיר כבד כמה שניתן על מעשיו. אנו נמשיך במאבק הצודק והקיומי של כולנו".



0 תגובות